środa, 27 maja 2015

Amerykanie zbyt szybko kończą.

Na początku jest miło, fajnie i bardzo Ci się podoba, dosłownie wczuwasz się w tą role - jest to dla Ciebie niczym rozgrzewka przed prawdziwą demonstracją Twoich umiejętności tego ... jak długo potrafisz na niej usiedzieć aby dotrzeć do masz nadzieję wspaniałego finału, który rozwiążę zagadkę
całej treści serialu, który oglądasz z zapartym tchem już od kilku dni a może i nawet tygodni.
Już powoli zaczynasz odczuwać bóle w plecach, sztywność w karku, a nawet zaczynają Cie boleć Twoje cztery litery, od siedzenia na kanapie.
Ale nie dajesz za wygraną - dzisiejszy post czy też nazwijmy to bardziej profesjonalnie artykuł, dotyczy amerykańskich seriali nie rzadko na prawdę fajnych i wciągających, lecz jest w nich jedna rzecz, takie małe tyciu coś ... co po wyemitowaniu pierwszego sezonu nagle doprowadza Cie do wściekłości oraz granic wytrzymałości, Twojego przecież filmowego spokoju ducha ... domowego kinomana oraz wielbiciela tejże rozrywki.
A mam tu na myśli sytuacje, kiedy to okazuje się że, producenci Twojego ulubionego serialu który przecież Cie wciągnął, nagle postanowili zakończyć jego produkcje a co się z tym wiąże emisje kolejnych odcinków nowych sezonów, na które przecież tak bardzo liczyłeś.
Najczęstszy powód?, uwaga ... zbyt mała oglądalność, bo jak się okazuje dla amerykańskich producentów seriali, ilość widzów na poziomie 500-700 tysięcy to za mało.
666 Park Avenue, Moonlight, Forever i wiele innych temu podobnych które nie doczekały się dalszych emisji serialu.
Te wymienione powyżej przeze mnie, przyznam że bardzo mi się podobały, siedziałem z zapartym tchem wpatrzony w telewizor nie mogąc doczekać się rozwiązania zagadki danego odcinka, i emisji już kolejnego - pamiętam że jeden z tych seriali ''łyknąłem'' w jeden dzień i jak się nie mylę tym wybrańcem był serial pt: Forever, ale był też jeszcze jeden super serial którego emisja zakończyła się na jednym sezonie, a którego tytuł wymieniłem powyżej.
666 Park Avenue, jest to historia o właścicielach ogromnego hotelu, gdzieś w centrum Manhattanu (choć nie jestem pewny czy aby na pewno w tym miejscu), gdzie klienci tegoż hotelu w dziwny sposób znikali ... stop!!
Nic więcej nie napisze o tym serialu, ponieważ tytuł owego podałem, a jeśli ktoś jeszcze go nie oglądał, to po co mam streszczać dalszą fabułę ... choć już to w jakimś stopniu zrobiłem - coś mi się zdaje że muszę zacząć gryźć się w swój piśmienny język, ponieważ ostatnio za dużo szczekam i zdradzam tajemnice, pewnych rzeczy, tudzież wydarzeń.
Przykład ... to tak jakby ktoś nakładł Ci na talerz posiłku, który bardzo zasmakował Twojej osobie i z chwilą rozkoszowania się jego smakiem, osoba która przed chwilą zaserwowała owy przysmak ... nagle Ci go zabrała z przed nosa - no i jakbyście się wówczas czuli, zabolałoby co nie?
Ja rozumiem że produkcja takiego serialu to koszta, oraz bardzo dużo pracy i poświęcenia ... ja kolejny raz rozumiem że serial musi się przyjąć, gdyż w chwili gdy zaczyna się owego produkcja i puszczą w świat pierwsze odcinki, producenci nie wiedzą jeszcze czy serial się przyjmie - no ale ludzie serial liczy sobie kilkaset tysięcy widzów, a oni przerywają produkcje?
Dlatego też ze wzgląd na nie rzadko występującą tego typu sytuację, pozwolę sobie stwierdzić to co napisałem zaraz na początku, iż amerykanie zbyt szybko kończą.
A co?, no jak to co? doprowadzać widza do filmowego szczytowania emocjonalnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz