sobota, 16 maja 2015

Mój nowy nabytek - czyli troszkę praktyki i kolorów.




To efekt mojej dzisiejszej, porannej wizyty w sklepie Pepco, ostatnio polubiłem tam chodzić - nie żebym był jakimś zakupoholikiem, ponieważ z pewnością do nich nie należę, ale od czasu do czasu lubię pocieszyć oczy czymś ładnym i wcale nie muszę tego kupić.

Lecz dzisiaj okazało się być inaczej, w sumie to nawet nie planowałem takiego zakupu, ale gdy ujrzałem te dwie rzeczy - nagle w myślach oraz wyobraźni znalazłem dla nich swoje zastosowanie, jako pierwsze wpadł mi w oko pojemnik na różnego rodzaju drobnostki, które przechowuje w szufladzie, gdzie w
sumie leżą w taki sposób jakby nie miały tak na prawdę własnego miejsca a nawet jakby tam troszkę nie pasowały - od teraz poukładałem wszystko do pojemniczka i od razu w szufladzie zapanował przysłowiowy ład.
A w jaki sposób wypowiem się na temat wieszaczków, i dlaczego właśnie one? ... hmm, w sumie w mojej garderobie brakuje mi wieszaków, a znudziło mnie ściąganie z wieszaka kilku koszul, tylko po to aby dostać się do tej jednej - do tego jeszcze ten jaskrawy ich kolor, ładnie wyglądają i w sumie wprowadziły żywioł do garderoby, w ofercie są również wieszaki w innych kolorach, ale obecnie przypadły mi do gustu właśnie w tym jaskrawym kolorze.
Zachęcam was do małej odmiany, oraz zaopatrzenia się w rzeczy które okażą się dla was bardzo przydatne a także praktyczne.
Cena pojemnika 14.99 zł, cena dwóch wieszaków w komplecie 4.99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz