piątek, 15 maja 2015

Od czasu do czasu coś innego.

Kto z was lubi jajecznice?
Przyznam że tak dawno jej nie jadłem, a więc musiałem wczoraj zmienić nieco swoje menu na kolację i przygotować sobie właśnie ją, pozwoliłem sobie również dokroić jedną cienką parówkę, wrzucić na patelnie - odpowiednio przyprawić i gotowe.

Mimo iż jajecznica wygląda raczej skromnie i nie uchodzi za potrawę którą w jakiś szczególny sposób można się napchać - ja po zjedzeniu tej nazwę ją, nie dużej porcji poczułem sytość oraz radość pod
podniebieniem, do tego jeszcze sznytka chleba cienko posmarowana margaryną Smakowita i posiłek gotowy do spożycia.
Zachęcam wszystkich do tego aby ''sprawili'' sobie od czasu do czasu, pyszną i nie bolesną finansowo, potrawę zwaną popularnie jajecznica :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz