środa, 13 maja 2015

Tak zwane śniadanie mistrzów.

Kto powiedział, że śniadanie musi się składać za każdym razem z kanapki przełożonej kiełbasą lub serem?
Ja postanowiłem kolejny raz, przełamać tą regułę i przygotować sobie na śniadanie coś, co przypomina posiłek dietetyków.
Każdy z nas, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że śniadanie to jedno z najważniejszych posiłków - po całej przespanej nocy (pomijając tych, którzy dzielnie walczą na nocnych zmianach w pracy), nasz organizm trawi to co wrzuciliśmy do niego przez cały ubiegły dzień.

Każdego poranka, nasz organizm budzi się do życia i potrzebuje
oczywiście, energii do sprawnego funkcjonowania - ja stwierdziłem że tym razem odpowiednim będzie, porządna dawka naturalnych witamin w formie warzyw oraz owoców ... no ok macie mnie, nie wytrzymałem i do popicia posłużyło mi poczciwe Cappuccino :)
Wszystkim życzę smacznego i zachęcam do prowadzenia zdrowego trybu życia, jak i tak samo zdrowego odżywiania się - aby od teraz, znacznie częściej wasze ciężko strawne posiłki, poranne zastępowały te mniej kaloryczne, zdrowsze i bogate w naturalne witaminy, które przecież tak bardzo potrzebuje nasz organizm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz