środa, 13 maja 2015

Zrób mu prezent

Jeśli macie dość słuchania krzyków swoich facetów dochodzących z łazienki, gdy to kolejny raz drgnęła im dłoń i ... zacięli się podczas golenia manualną maszynką, to teraz możecie złapać u nich duży plus - kupując im, to co ja sam sprezentowałem sobie jakiś czas temu, a tym czymś jest.
Golarka elektryczna - macie tu szeroki wybór, ponieważ w hipermarketach jest tego multum, lecz jeśli miałbym doradzić to obstawiam tu
znane i sprawdzone marki, może i ich cena jest nieco wyższa od tych tak zwanych chińskich podróbek, lecz zapewne będą to dobrze wydane pieniądze a i wasz ukochany będzie mieć uśmiech od ucha do ucha.

Moim osobistym wyborem, okazała się golarka elektryczna firmy Philips model SHAVER SERIES 3000, użytkuje ją już od kilku miesięcy i jestem z niej zadowolony.
Jej ruchoma potrójna głowica, idealnie dopasowuje się do kształtów rysu twarzy, a super mocne ostrza golą z odpowiednią precyzją.
Przyznam że od chwili zakupienia tego sprzętu, golenie się przestało być dla mnie udręką, a naklejanie plasterków w miejsca zacięć stało się przeszłością.
Także Kobietki - sięgajcie do swoich portfeli, a facetom życzę miłego i długiego użytkowania, bez awarii.
PS: Ach zapomniałbym - jeśli Twoja Kobieta sprezentowała Ci maszynkę, to podziękowania należą się mnie ... ponieważ to ja ją namówiłem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz