niedziela, 7 czerwca 2015

Gdy Kobieta zawłada umysłem Twym.

Widzę Cie i czuje obok siebie, Twoją idealną Kobiecą postać.
Czuje każdy oddech Twój który spoczywa na twarzy mej.
Wiedz, że jest on dla mnie niczym tlen którego łaknę aby dalej żyć.
Jeszcze tu jesteś?, badasz wzrokiem mnie, ciekaw Twych myśli, zaczynam zastanawiać się, co masz na myśli swej.
Twoje czarne jak noc oczy, wtapiają się w odblask mojej skromnej męskiej twarzy.
Wiem o tym i zdaję sobie sprawę z tego że, już od początku jestem przegrany.
Twoja Kobiecość okazała się silniejszą od mojej męskiej odwagi, która zmiękła przy Tobie z chwilą gdy zajrzałem głębiej w oczy Twe.
Teraz powiem Ci, że nie zdziwił by mnie fakt, gdybyś przejęła myśli me, a może już to zrobiłaś, lecz mój ograniczony umysł jeszcze o tym nie wie.

Odwracam swoją twarz aby spojrzeć ponownie w oczy Twe, lecz cóż nagle stało się, zauważam że już nie ma Cię.
Czy teraz mam się bać, czy też to jedynie i aż, jeden z Kobiecych chwytów Twych.
Nie wiem co w tej chwili myśleć mam, a może to musi już tak być, że gdy zaczynam wędrować w myślach swych o postaci Twej Kobiecej, Ty nagle znikasz lub, zaszywasz się gdzieś głębiej w myślach mych.
Podpowiedz mi jak mam wywołać Cie z myśli swych, abym ponownie mógł żyć nieco realniej dotykając fizycznie Twojej pięknej Kobiecości.
Teraz powiem stop, i choć nigdy tak nie robię poddam się, nie chce dłużej walczyć z tym, przed czym tylko udaje że bronie się ... proszę ukaż się.
Czekam jedną małą chwilę, i nagle ukazałaś się, tym razem na powierzchni błękitnego oceanu widzę Cie, dlaczego właśnie tam zastanawiam się, co tym razem stanie się, przyznam że za każdym razem coraz bardziej zaskakujesz mnie.
Ale czy mam prawo do tego aby oceniać Cie, myślę że nie, Ty sama najlepiej wiesz, w jaki sposób przejąć nade mną kontrole ... czuje się przy Tobie jak uczeń który dopiero poznaje Twój Kobiecy świat, w swoim już dorosłym ludzkim życiu, który jedynie tylko mojej osobie wydaje się tak bardzo skomplikowany, niczym zadanie matematyczne którego choćbym nie wiem jak bardzo starał się rozwiązać nie potrafię.
Właśnie w takich sytuacjach jak te, zdaję sobie sprawę z tego, jak bardzo mój męski umysł ogranicza się, gdy czuje Cie przy osobie swej, gubię się, nagle odwaga tak bardzo podziwiana przez moich ziomali, dosłownie dołuje się, gdy Ty oczarowujesz mnie, ja nie walczę z tym, Twoja osoba pochłania mnie, czuje że zanikam ... dosłownie zmniejszam się, do wielkości najdrobniejszego ziarnka piasku, który jest jedynie częścią Twojego ogromu świata Kobiecego umysłu.
Ale chwila, nagle zdałem sobie sprawę że, stoję wpośród plażowego piasku, który głaskany przez fale oceanu w którym stoisz, wciągasz mnie, a ja kruszę się, rozpadam wręcz, stając się miliardową częścią tej piaszczystej powierzchni, którą lada chwila pokryją Twoje oceaniczne moce, już powoli coraz bardziej pocę się, gdyż wiem że już za chwilę skruszysz mnie.
Lecz kolejny raz, zapomniałem że, moja ograniczona możliwość wyobrażenia sobie mocy Twej, nie zauważa że, to co robisz ma pewien swój cel, aby dosłownie rozsypać po plaży mnie, i zabrać do siebie po to, abym w końcu cieszył się, życiem obok Ciebie.

Słowa Leszek J.
Dziękuję Ci Young Jezzy za ten klip, który stał się dla mnie inspiracją do napisania tego tekstu.
Nie oceniajcie mnie, to jedynie napływ nieprzewidywalnych myśli moich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz