piątek, 10 lipca 2015

Przyjemnie ponuro, a teraz czas kogoś wkurzyć - bo on robi to często ...

W jaki sposób spędzić ponury i deszczowy dzień ... nie abym nie miał jakichś choćby prostych pomysłów, czy też wyobraźni ...
No dobraaa macie mnie - jaką tam wyobraźnie, ją należy mieć chyba przede wszystkim w chwili, gdy spędza się noc z jakąś seksowną i wymagającą Kobietą, dla której jeden orgazm to dopiero zachęta do tego aby przeżywała kolejne.
Gdyby ta sprawa była taka ważna, w dodatku denerwuje mnie jeszcze klawiatura w laptopie, co chwila muszę poprawiać literówki bo jak się okazuje wciskam jakąś literę a wyskakuje
kompletnie inna - wkurzasz mnie laptopku, jeśli się nie poprawisz zamienię Cie na lepszy model ☺, ojej chyba z dwie minuty szukałem tego znaku, na swojej tablicy znaków specjalnych ... mam dzisiaj jakiś spóźniony refleks, a gdy zacząłem to pisać to zadzwoniła do mnie Jolka, poinformować mnie że już dojechała do domu, i teraz zobaczymy się za pół roku w styczniu - chwile porozmawiałem, po czym zażartowałem jej, że muszę już kończyć bo właśnie z niej zlazłem ... ale to taki w sumie tekst gdzie, nie wiadomo w sumie o co chodzi - i jedynie temu głodnemu co chleb mu na myśli, mógłby mi wówczas odpowiedzieć, lub odreagować zdaniem w stylu ''Leszek, a co Ci chodzi takiego po głowie, oj, oj Ty brzydalu'', a przecież mi chodziło tylko oto, że zlazłem z sofy - a tak w ogóle to, chciałbym zaznaczyć że po pierwsze, po głowie nic mi nie chodzi bo ją myłem, a po drugie brzydalem byłem gdy wyskoczyłem z łona matki ... byłem wówczas taki brudny, poklejony no i w ogóle pomarszczony ''Uff zawsze tam w środku było, tak cholernie ciemno i gorąco''.
Dzisiaj mam wolne, a więc mogłem sobie pozwolić na to aby - o 11 rano wstać leniwie z łóżka, doczołgać się do łazienki, umyć tą wymęczoną i zaspaną gębę, wystraszyć lustro a później pojechać po te świadectwa oraz certyfikaty które innym dadzą do zrozumienia, że mimo iż leci mi 36 wiosna i brakuje jeszcze tylko 6 miesięcy do jej pełni, to nadal wciskam w ten swój globus jakąś tam wiedzę która pozwoli mi lepiej wykonywać, tą brudną robotę ... czyli przepychać wam rurki, zakładać sanitaria i wysadzić was w powietrze podłączając gaz, gdyż na to też mam uprawnienia.
Nie dawno co, odstąpiłem z przed telewizora, biedaczyna niech sobie wypocznie, należy mu się bo od kilku dni męczę go aby wyświetlał mi po kilka odcinków serialu ''Seks w wielkim mieście'' z tą noo jak jej tam, kręcone włosy jak sprężynki Sarah Jessica Parker i te jej koleżanki, ruda kocica która wciąż marudzi lub ta co już 3/4 Manhattanu zaliczyła ... w sumie mogłaby i tyle samo Bydgoszczy zaliczyć - może w grupie tych facetów, znalazłbym się również i ja ... choć czy ja wiem, czy aby na pewno chciałbym wówczas wpaść w tak za pewne a może i nie - głęboką dziurkę, wszak gwintownica ma, posiada być może pewną ilość cali (●̮̮̃•̃).
Dzisiejszego dnia zauważam że ten serial ma pewną wadę, a mianowicie moją głupotę jaką podłapuje w chwili gdy im więcej jego odcinków oglądam - ale może to ma swoje plusy, z małego wariata stanę się teraz szalonym wariatem ... ponoć Kobiety lubią drani, a ja ostatnio zbyt grzecznie do was podchodzę.
Teraz moje słowa zabrzmiały wręcz tak, jakbym pisał ten blog do Kobiet a przecież faceci również mogą co nie co uszczknąć z mojej historii oraz męskiej głupizny - no cooo czy ja muszę wciąż być tutaj taki idealny, grzeczny i w ogóle, toć i tak nie wiecie jak wyglądam, pachnę a i z pewnością nigdy się tego nie dowiecie ... a więc rozkoszujcie się tym co tutaj piszę.
Dzisiaj na obiad robię ziemniaki z sosem pomidorowym i do tego gołąbki, ale nie takie które sam złapałem na Starym Rynku i zrobiłem - po prostu kupiłem kilka słoików gołąbków w sosie w sklepie Netto, dodałem przecieru pomidorowego, dolałem wody i mam sosu na 2-3 dni, w sumie to nie wiem po co aż tyle tego zrobiłem, zabrzmiało jakbym miał co najmniej jedną żonę, czy też partnerkę i kilku dzieci.
Nie mam ani jednego, ani drugiego, i dobrze mi z tym ... no chyba że pewnego dnia obudzę się rano, stanę przed lustrem i zacznę liczyć siwe włosy i zmarszczki na twarzy, a okaże się że przyjdzie robić mi to samemu - wy też przeglądacie się w lustrze w momencie dotarcia do pewnego pułapu wieku?
A może nie macie do tego odwagi, i wręcz boicie się swojej starości? ... jeśli tak, to zawsze możecie na jakiś czas oszukać choćby lustro i pobiec do chirurga plastycznego - wszak zawsze to jakiś sposób, a tym bardziej że zegara biologicznego i tak nie oszukacie, tak samo i swojej metryki.
Szkoda że tyłki nam się starzeją, piersi flaczeją a tyrolska już nie spisuje się tak sprawnie jak kiedyś ... dobrze że my faceci mamy do wyboru takie niebieskie i zielone tabletki, których działania jeszcze nie sprawdzałem, ale z pewnością nadejdzie taki dzień, gdy bez łyknięcia jednej przed wskoczeniem do łóżka z Kobietą, nie zabiorę owej na szczyt mojej sypialni ... fajnie by wówczas było, gdyby znalazła się tam, gdzie tak bardzo Kobieta lubi dojść w momencie gdy sprawdza wytrzymałość sprężyn w naszych łóżkach, oraz akustykę pokoju gdy uda nam się doprowadzić do sytuacji, gdy Kobieta w pewnym szczytnym dla siebie momencie przemieni się w śpiewaczkę operową.
Nie, to nie tak ... nie spędzam czasu zamknięty w swoim pokoju, gdzie stoi laptop i nie oglądam pod osłoną nocy czy dnia, tych noo sami wiecie - dlatego też nie mam również problemów z prawym nadgarstkiem, gdyż lewą chyba nie potrafiłbym złapać tego rytmu, gdyż nie należę do mańkutów.
Zrobiłem sobie właśnie przerwę i nawet tego nie zauważyliście, zjadłem już obiad, pomyłem naczynia gdyż nie lubię gdy wszystko leży mi w zlewie ... dzięki temu teraz mogę skupić się na wyrzucaniu z siebie pewnych myśli i uwiecznieniu ich w tymże elektronicznym miejscu.
Nie nazywam tego pamiętnikiem, to jest blog i basta ... mam nawet pewny pomysł na wprowadzenie do niego pewnej opcji, ale to nastąpi raczej w momencie gdy postanowię że mój http://crazy-tomorrow.blogspot.com stanie się bardziej niezależnym miejscem, a stanie się to w chwili gdy ucieknę z Bloggera i przejdę na własny serwer, wykupiony u jakiegoś sprawdzonego usługodawcy hostingowego.
Bla, bla, bla nie będzie tu żadnej reklamy hostingowej - no chyba że zapłacą mi za nią milion euro ... Ty debilu, kiedy zmądrzejesz, może gdyby czytało Cie każdego dnia z pół miliona czytelników, to smarknęli by w Twoim kierunku, jakimś upominkiem w formie myszki do laptopa, albo opakowaniem po niej.
To moje dzisiejsze pisanie, zaczyna odbijać się mojemu żołądkowi czkawką ... to chyba efekt pochłonięcia obiadu w szybkim tempie, aby wypuścić na światło dzienne moje kolejne pisemne badziewie - facet, tylko nie urastaj do wielkości Word Trade Center ... gdyż daleko Ci do polskiego Kominka, czy jakiejś ślicznotki która prowadząc bloga o modzie, boryka się tylko z jednym problemem - a mianowicie byle z tych ogromów czytelników, czasami serwer nie zawiódł.
Nie koniecznie mi na tym zależy, w sumie jeszcze by ktoś z moich znajomych mógł skojarzyć to o czym tu pisze z moją osobą ... a kto wie jakby zareagowali, w sumie i tak bym się nie przejął, mam prawo do swoich myśli, a także opisywania ich w tym miejscu.
A jeśli załączy im się agresja, to poczęstuje ich tym ...
Czyli jednym słowem musującą witaminą C, od pewnego dłuższego już czasu prowadzę wydaję mi się zdrowy tryb życia, jadam sporo sałatek warzywnych, jadam owoc w postaci kiwi, pijam maślankę i bardzo lubię ryby po grecku ... które w Netto kosztują 6.99 zł za takie nie duże wiaderko, w sumie to zawsze zapominam sprawdzić ile tam tego jest w gramach - z resztą dobrze się nie rozsiądę, a już połowy zawartości nie ma, takie to kurde dobre a więc polecam.
Spoglądam teraz za siebie i wiecie co widzę, leżącą na mojej sofie piękną ... kołdrę a nad tym wszystkim okno za którym zrobiło się szaro i buro, gdyż niebo oraz chmury zrobiły się tak sine, jakby przyjęły kilkadziesiąt ciosów od Tysona.
Dzień spędzę w domu, spoglądając ukradkiem jeszcze raz na te dokumenty które w dniu dzisiejszym odebrałem, a później i tak skończę go tym ... że będę wpatrywać się ponownie w Sarah Jessica Parker i te jej koleżanki, gdyż przyznam że ten serial naprawdę mi się spodobał.

Pozdrawiam wszystkich i do następnego ... hej.
PS: Zrobiło się ciemno jak diabli ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz